به سایت شرکت مهندسی لوتوس خوش آمدید.

خرید و فروش هواپیما

خرید و اجاره هواپیما

امروزه سفرهای هوایی و حمل و نقل هوایی یکی از رایجترین و سریعترین روشهای ممکن می باشد که در کمترین زمان ممکن امکان جابجایی به سراسر دنیا را فراهم کرده است. این استقبال عمومی موجب گشته تا سرمایه گذاران زیادی به این صنعت روی آورند.کشور عزیزمان ایران نیز از این امر مستثنا نیست اما شرایط موجود حساسیت ها و معضلات این صنعت را دوچندان و گزینه های انتخاب را بسیار کم کرده است که بدون داشتن یک تیم کارشناسی متخصص ورود به این صنعت تقریباً مساوی با از دست دادن سرمایه زیادی می باشد.

برای سرمایه گذاری در صنعت هواپیمایی عوامل زیادی دخیل هستند که باید قبل از هرگونه اقدامی مورد بررسی، پردازش و تجزیه و تحلیل قرار گیرند تا بتوان ریسکهای موجود و هدر رفت سرمایه را کاهش و حاشیه امنی برای سود در این صنعت در نظر گرفت.

شرکت مهندسی لوتوس با داشتن آشنایی کامل از قوانین بین المللی هوایی، قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، آخرین دستورالعمل های شرکت های سازنده هواپیما و باتوجه به سیاست های کلان سرمایه گذاران، طرح توسعه ناوگان و نوع عملیات پروازی مورد نظر، مجموعه ای از کارشناسان متخصص در این زمینه متشکل از مهندسان هواپیمایی، خلبانان و حقوقدانان بنام کشور را گردآوری کرده است و در ارتباط با خرید، اجاره و اجاره به شرط تملیک انواع هواپیماهای سبک، سنگین، مسافربری و باری به سرمایه گذاران گرامی خدمات ارائه می دهد.